CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~>> pukul berapa TOK HARIMAU ?

Sunday 12 June 2011

jinak-jinak merpati @ jual mahal??

Kawan2....sumpah aku xtau nak tulis apa...hahaha 2 la orang nak ada blog aku pun nak ada blog...ermmm tapi tangan ni memang xtau nak duduk diam2...
aku cakap aku xda idea jangan paksa2 aku menulis...ishhhh aku ketuk jugak!!oppppsss kalau aku ketuk nanti xpasal2 aku jugak yang sakit..yelah yang aku ketuk 2 tangan aku jugak..aduhh mengongnye..:p... xpela hari ni aku nak bercerita pasal 'status'..oppss apsal tiba2 nak citer pasal status ni ea??adakah aku cuba menonjolkan diri @ menagih simpati @ sewaktu dengannya hahahhaha...nama pun aku tengah kekeringan idea kan.Dekat atas 2 pun dah terang2 lagi bersuluh aku cakap aku xtau nak tulis apa...hihi..so korang layan jelah citer dongeng aku ni..


CINTA itu memang indah! Lebih-lebih lagi,kalau apa yang kita rancang itu semuanya sama dengan ketentuan Tuhan :).Namun jika sebaliknya jangan terus bersedih k..Manusia mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan segalanya..Bak kata 'model' dekat sebelah ni ku 'PERCAYA ADA CINTA' apabila tiba saat itu...raihlah dengan hati yang terbuka :))

sebelum 2 nak tanya siapa dekat sini dah ada bf/gf??sila jatuh tangan...:p hihi jatuh tangan k bukan angkat tangan..:) ishhh2 xdengar arahan rupanya...ermmm untung la korang dah ada yang punya...huhu aku??memang bikin jiwa kacau...huhu...Bukannya xmencari.Bila dah jumpa yang berkenan,masalah lain pula timbul..hahhaha!aku percaya pada kata2 ni''mungkin tuhan sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul,supaya apabila kita akhirnya bertemu dengan insan yang betul kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat itu serta mengakui hakikat bahawa ada hikmah disebalik ujian tersebut''.So,tutup buku lama dan buka buku baru..Ramai orang tanya,aku ni nak lelaki cmna?Mungkin soulmate 2 masih belum jumpa.Saya bukan nak kerabat diraja,anak dato,golongan bangsawan ataupun hartawan, cukuplah lelaki yang 'biasa-biasa' saja..hoho!!tapi aku percaya pada jodoh Allah SWT..ermmm tumpuan utama aku sekarang adalah untuk fokus pada STUDY!!yup stdy itu lebih penting dari memikirkan perkara yang remeh-temeh!Siapa xnak masa depan yang cerah lagi bersuluh kan??pendek kata jaga diri sendiri sudah.Biarlah orang nak kata apa janji kamu tahu tentang diri sendiri sudah :p



Suka sangat2 dengan lagu kat atas ni..ada maksud tersendiri :)..so kepada 'awak-awak kat luar sana 2' dengar la lagu ni dulu ya sebelum mendekati 'hati' ini :p

''Cinta sememangnya sukar untuk diluahkan serta dijangka.Jangan sangka yang cantik itu bahagia, yang kaya itu gembira, yang jelek itu derita dan yang miskin itu terseksa.Cinta mungkin boleh jadi sebaliknya..Paling penting kita harus punya hati yang ikhlas, jadi diri sendiri serta menyayangi bukan hanya padda seorang tetapi curahkan kasih sayang pada orang2 yang ada disekeliling kita. Bila cinta xpernah jadi milik kita jangan hanya salahkan orang2 yang menganiaya kita tetapi renunglah kesilapan serta kekurangan diri sendiri.Mungkin ada sikap kita yang xsepatutnya serta harus dibuang jauh2..Percayalah pada karma'what u give u will get back'


Honda Jazz

 
Inilah cinta pertama aku!Ok mungkin sekarang belum mampu.But someday I will... menitis air mata kalau tengok orang pakai HONDA JAZZ putih..Tapi apakan daya,xda rezeki lagi. Sabar jelah nak kumpul duit nak pakai kereta ni hahahha!!

Dan sereusnya cintaku pada bidang perniagaan kuang2...layak ke nak ada bisnes sendiri ni??hahhaaha...aku xpeduli apa korang nak kata yang aku tahu aku nak ikut jejak langkah abang aku yang ada bisnes sendiri...:))macam2 yang aku berangan nak buka kedai baju la, kedai kecantikkan la, kedai buku la, restoren la...haha mula2 berangan sambil berazam mana tahu suatu hari ada rezeki kan??kita hanya mampu merancang tapi Allah yang mengetahuinya..

okey la....sampai kita bertemu lagi...teruslah membaca blog saya FARAH DYA..dan jaga diri baik-baik yer..:))




0 comments:

Post a Comment

blogmood-1


blogmood-2


blink-2