CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~>> pukul berapa TOK HARIMAU ?

Thursday 9 June 2011

Sapa tuan punya blog ni??

ting tong.....ada orang x ni??hihi blog sendiri xkan nak tanya ada orang @ x apela aku ni....Hai semua selamat datang ke blog 'Farah Dya'....sapa2 yang belum follow 2 mai la pakat ramai2 pak cik, mak cik, pok su, mok su, atuk, wan..kalau boleh ajak la orang2 kampung follow blog ni ea...yela ini baru lah dinamakan 'teknologi membuka mata insan' sampai 1 kampung ada blog...
huhu(tukar mood sedih jap) sebenarnya aku xdela pandai sangat buat blog ni..Ni semua adik aku punya pasal.Yela aku ni bukan suka membaca apa tah lagi nak menulis panjang2 sampai 8 mukasurat..hurm apa lagi aku nak mengarut ni...aku xdela famous sangat (suam2 kuku jelah):p..
 Tentang aku yang korang xtau,aku minat giler2 ngan make up ni..nak pergi kedai depan rumah pun nak bermake up...lantak korang la nak mengumpat ke nak cakap apa2 ke..yang aku tau aku ada make up...buat apa nak simpan betul x??kuang2...lain la korang xpakai make up kononnya natural beauty..tapi tolong dan tolong ya awak2 yang sedang membaca entri saya ni...tolong la sorokkan sikit jerawat yang berlambak2 kat muka 2..bukan dengki @ sewaktu dengannya cuma nak bagi pendapat je..perkara pertama orang lihat kita of coz dia akan tengok muka kita dulu!betol x??kalau nak natural beauty sangat make sure muka dijaga selalu ok..:)tapi aku xdela gila glamour sangat sampai nak pergi kedai depan rumah pun nak bermake up aku tipu korang je :p....


ni antara koleksi make up yang paling aku sayang...mak aku panggil ni 'make up pinggan':p...warnanya perghh rambang mata nak pilih..terima kasih kepada kakak aku yang membelinya...lepas ni nak kumpul banyak2 lagi!!!!

dan satu lagi hobi aku yang pelik tapi xdela pelik sangat sebab bagi aku normal la untuk orang2 perempuan...aku suka shopping tudunggggg...tempat yang selalu aku kunjungi untuk membeli tudung of coz la Jalan TAR...hah kalau borong tudung kat sana memang best la..tapi aku beli dan borong sebanyak yang boleh...yang hairannya semua tudung 2 xtau pergi mana..tiap kali pergi kelas mesti pakai tudung yang sama....sampai sekarang aku masih xdapat jawapan untuk persoalan aku 2 :(.... gambar dekat atas antara koleksi tudung yang pernah aku beli tapi xtau sama ada pernah pakai @ x huhu...banyak lagi tudung yang xsempat aku tangkap gambar...

Membaca??huhu...jangan cerita la...kalau beli suratkabar pun aku tengok gambar je..jadi la kan..mana tau nanti2 timbul la minat membaca 2..tapi diam x diam koleksi buku @ majalah yang aku ada boleh tahan jugak banyaknya...hurmm boleh bukak kedai buku ni...aku pun pelik..

ok itu saja lah yang dapat aku bagi tahu serba sedikit...aku pun sebenarnya xtau nak tulis apa ni...sesapa yang belum follow 2 sila la follow ea...k tata..jumpa lagi...mana tau lepas ni ada citer lebih menarik :p

1 comments:

Unknown said...

kak,decoration anda sangat macho and nice..
tp,saya prefer jangan buat autoplay..
certain blogger or viewer x suka..
just nasihatkan je ^^
Btw,I've followed you..so follow me back ok..
chill and take care

Post a Comment

blogmood-1


blogmood-2


blink-2